pátek 9. března 2012

Topmodel-pose-set
















Hair by Coolsims
Thanks 


9 komentářů:

  1. Dokonalé pozy! Len tá posledná musí asi hodne bolieť. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mě napadlo, že nedostala minimálně křeč :D ale rozhodně originální a velice se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji. Ta poslední póza je trochu přehnaná, ale mě zaujala opravdová fotka a dělala jsem ji podle ní. Původně jsem jich chtěla udělat deset. Včera jsem na to neměla klid. Jsem ráda, že se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je dost dobrý. Moc se mi to líbí. A ta poslední je akrobatka, ty tohle dokážou :))

    OdpovědětVymazat
  5. Soni, tak to jsem ráda. :)
    Děkuju

    OdpovědětVymazat
  6. wow! další super pózy, teď už i vím, že je musím vypsat, takže už jen nějakou siminku vyrobit a vyzkoušet! opravdu vydařené!!

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji IvuSs. Budu se těšit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Akorát jsem dodělala vilu, takže to dám dohromady a vrhnu se na nějakou siminku, ty pózy k tomu přímo vybízí :))

    OdpovědětVymazat
  9. Beautiful poses, I think they are so useful for creators of shoes. I like them! Thank you!!!!!!!

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...