úterý 5. června 2012

Návod na skupinové pózy v Milkshape

Chcete si zkusit vytvořit skupinovou pózu a nevíte, jak na to ? Přicházím s návodem, se kterým mi velmi pomohl můj přítel, se kterým žiji. Doufám, že se bude návod líbit a bude užitečný.
Návod se velmi podobá návodu předešlému, tzn. návodu s nábytkem. Není to nějak složité. Nebojte se toho a zkuste si to. Může to být velmi zábavné. :) Kolikrát se u toho zasměju. Tak už dost řečí, zde je návod.
 Začínáme úplně stejně jako u předešlých postupů. Vytvoříme pózu, jako jsme se naučili předtím. Je potřeba mít trochu vizuální představu, jak bude asi póza vypadat. Já jsem začala s mužským tělem.
Pokud nevíte, jak tvořit pózu klasickou a pózu s nábytkem, tak zde jsou návody: Klasická póza  Póza s nábytkem
.

Póza je hotova a přejdeme k dalšímu kroku. První okno přepneme pravým klikátkem na Mřížkový pohled nebo-li Wireframe. Ve složce groups označíme každou část, aby nám model takto zčervenal


a zvolíme Export - Wavefront OBJ


Vyskočí nám tabulka, jestli chceme exportovat animační mód, zvolíme  ANO


Dále naskočí další tabulka s volbou uložení. Já jsem si tento soubor uložila jako MUŽ. Soubor jsem si uložila na plochu. Soubor je ve formátu OBJ.


Následuje uložení pózy, jak už umíte. Uložte (Set keyframe) a zkonvertujte v Animtool...atd. Postup stejný, jako z předešlých návodů.


Zvolte File - New
Dále si vytvořte nový soubor tentokrát třeba s ženským tělem a naimportujte do Milkshape jako první, dále pak soubor, který jsem uložila jako MUŽ.
 Takže by jste měli mít toto :


Zase naimportujte klip Half-life SMD a pokračujte v tvoření. Muž sedící na židli Vám poslouží jako šablona.
Nic složitého. Dotvořte pózu a uložte, jak jste zvyklí.
Ještě mám jednu informaci. Pokud chcete simíka otočit čelem k simince, napadla mě jedině možnost funkce Mirror all, ale to učiňte dřív, než naimportujete druhého simíka. Objekt ( simík)  by se měl otočit zrcadlově.
Tady je foto. Funkci najdete v Tools


Zde už pokračování


Takže gratuluji, právě jste vytvořili skupinovou pózu. :)
A jdeme se podívat, jak to vypadá ve hře :)



Na dekoraci póz použijte cheat „ Moveobjects on “

Návod najdete i na fóru Arsepo


7 komentářů:

  1. Užasné Vlasti! Ale toto vyskúšam až ked si budem istý že rozumiem pozam samostatným. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc, určitě se to bude hodit. Pokoušela jsem se o to, ale nenašla jsme žádný návod. A póza je hezká. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já tedy pózy dělat nebudu, to na mě nemůže nikdo ani chtít, ale to nemění nic na tom, že jsi šikula a mnoha jiným šikulům se návod bude hodit! A tato póza je moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji Jaruško, myslím že tyto návody někteří velmi ocení. A já budu mít dobrý pocit, že jsem pomohla.

    OdpovědětVymazat
  5. wow super návod :) jen nevím, jak je otočit aby stáli čelem k sobě, vždycky jsou zády :D nevíš jak?

    OdpovědětVymazat
  6. To je trošku tady problém, ale zkus toho prvního simíka, kterej ti skouží jako šablona otočit Tools - mirror all..

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...