pondělí 18. března 2013

Cottage avec des roses rouges




















































Required : AEP
Outodoor living stuff
Lot size 30×30

Store
 ***

Installation instructions:
Put the downloaded file into a folder
Documents and settings / Electronic Arts \ The Sims 3 \ Library


12 komentářů:

  1. Je to jedna velká nádhera :). Zahrada nádherně upravená. Úžasná fasáda :) - krásná relaxace :).Název opravdu vystihuje atmosféru domku a jeho zaměření.
    S interiérem chválit víc nejde. Jsem v šoku :))

    Krásné barvy a dekory. :) Ložnice a vše :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Peti. Udělala jsi mi velikou radost :)

      Vymazat
  2. Excelente trabalho! Fotos maravilhosas, parabéns!
    Beijinho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muito obrigado. trabalhar em casa, eu estava muito entretido :)

      Vymazat
  3. Jak já mám hledat slova chvály? Prostě nenacházím! Je to nádhera. Ty tvoje růže jsou super. Si si u Peťky stěžovala, že neumíš tlumené barvy. Prostě kecáš! Já vidím příjemné, nádherné, teplé medové barvičky. Skvělé! A ta skalka, nemám fakt slova......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Jarko, růže mám velmi ráda a stavbu jsem si užívala :)

      Vymazat
  4. Vlasti, je to pecka...víc nedokážu říct :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vlasti, to je nádherná stavbička, tvoje stavby jsou takové honosné a dokonalé. Jsi opravdu skvělá tvůrkyně..:))

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...